What a day


Några få antal dagar kvar nu i kalifornia. Imorse tog jag mig en kort (väldigt kort) promenad. Efter det åt jag en gudomligt äcklig frukost på hotellet, som var som londons snuskiga frukostar! Sedan har jag legat vid polen ensam eftersom ingen i familjen ville vara med mig utan hade andra saker för sig. Så jag låg ensam och hade skoj. Sedan tog jag yttligare en längre promenad barfota (hehe) på strandpromenaden ochblev  uppraggad av en ful 30 åring, som ville ta en kaffe med mig (i'm sorry, i'm going home tomorrow) heheheh sen åt jag en awesome pasta med jätte räkor! Har ätit jätte räkor typ varje dag här hehe! Nu brinner det i ansiktet xooxoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0