Fredag

Sommarlovet...
Jag HATAR vintern. Gör mig så deprimerad över att det ite är varmt man är blek och äcklig. Allting är bara usch! Jag är en riktigt sommar människa, som älskar värmen mest av allt. När jag blir stor ska jag bo i ett land som lever i värme året runt. För jag hatar när det är kallt!
 
Som ni säkert märkt rullar bloggen på som en snigel. Långsamt som in i helvete och jag har faktiskt inte tänkt på bloggen på en nedrans tag. Vet inte om det är värt all min tid, när jag har sämst betyg och måste gå på gymnasium!

Helvete.

1039554-9-1352930791343_large
Har inte tränat på hela helgen och har ätit så nedrans mycket godis! Får ångest eftersom jag åker till mexico om en månad! Nu får jag fan ta och ge mig! Ska dra till gymmet nu! adios

121113


Måndag

Efter praoen åkte jag hem, bytte om och tog mig till gymmet. Där träffade jag på Lilli och Linn och tillsammans gjorde vi styrka och pratade. Nu har jag pluggat och ska sätta på en film innan jag somnar! puss

mina gröna byxor!

Jag älskar mina gröna militär liknande byxor. Tycker att dem är riktigt snygga till stövlar och en kofta. Använder dem inte så ofta eftersom det är inte ett par sommarbyxor och på hösten åker dem på ibland. Vill ha ett par liknande i grå/blå, men vet inte vart det går att köpa!

Söndagar

 

Skyfall

Såg skyfall ikväll med Andrea. Jädrans vilken bra film! Brukar inte tycka om action filmer men denna var nog en favorit. Började med att jag och Andy såg filmen men påvägen hem eller uppfarten till mitt hus träffade jag en killkompis, som sa att det var mycket folk inne hos mig. Min syrra hade styrt igång med ett partaj som jag sedan fick städa! Ska sova nu, och kommer att vara lite off imorgon eftersom det är söndag.. Pluggsöndag!

2 get that body!

Nu ska jag dra till gymmet för att börja jobba på sommar kroppen! Har verkligen alltid haft ångest över min kropp och nu när jag har gym kort ska jag försöka att ändra den där ångesten jag har till självförtroende! :)

D R E A M S

 

Fredag, 9 November

Jag och Mika stannade inne i stan efter praoen och hade tanken om att spendera lite pengar. Fick med mig två linnen från hollister, en bh och en gym tröja för träning. Behövde verkligen en tröja som jag kan träna i och även tröjor att ha i skolan, så jag är nöjd. Det kommer bli bättre bloggning till helgen, jag lovar!

Oh god, I miss summer!

 

Give me this - Collage

Jag är så sugen på att inför skaffa mig ett par utsvängda svarta jeans. Tycker att det är förbannat snyggt och skulle inte tveka på att köpa ett par om jag fann dem! Men jag vet inte vart dem säljer svarta utsvängda jeans och  i samma desperata behov vill jag ha en ny väska men vill ha något stilrent som tidigare nämt. Kommer köpa så mycket väskor i Mexico.. Vänta ni!

10 saker du inte visste om mig...


♥ Jag gör alltid allt för att inte plugga.
♥ Jag är väldigt social. Det är nog det ända som jag verkligen är tacksam över. Att jag har lätt att prata med andra människor.
♥ Jag heter Helena i mellannamn.
♥ Jag hade en ''weheartit''- instagram, med ca 2500 följare.
♥ När jag vill ha något så upprepar jag det ca 50 gånger.
♥ Har jätte svårt med vinterskor eller skor över huvudtaget.
♥ De/dem är ett stort problem för mig. Fattar inte..
♥ Pappas ipad är en av mina bästa vänner!
♥ Jag älskar att smygfota folk!
 

The bench

 

Espresso House


Balklänning?

 
Någon av de här två klänningarna kommer jag bära på vårbalen! Vill inte vara för bal och inte för party. hehe! Tyckte det var någon av de här två klänningarna som slog mig mest! Vilket jag väljer vette tusan!

Tips på serie!

Världens bästa svenska serie som har gjorts om 2 ungdommar som lever ensamma hemma en sommar. Titta titta titta! Man vill bara ha mer!tip

black and blue

Nej fy vad hemskt! Nu ska jag gå runt i svarta tröjor i två veckors tid. Börjar nämligen praoa idag på en resturang och detta är dresscoden ni kommer få se mig bära. Känner mig ganska deprimerad över detta, men jaja!

Snygga väskor under 1000-lappen


Innan ni säger något! JAG VET ATT FÖRSTA VÄSKAN ÄR DYRARE OCH ATT KOLLAGET ÄR SKETET!
Men det är svårt att hitta snygga väskor. Jag har hittat en som jag kan dö för, men den kostar 3000kr. Jag älskar väskor som är stilrena, svarta eller i en annan normal färg och som inte sticker ut så mycket. Juicy väskorna är inte min grej, utan mer mulberry eller marc jacobs. Svin dyra ställen men jag köper i utlandet. Jag ska försöka hitta väskor i Mexico! Det är svin billigt där.
 

Örebro

God morgon! Gick upp tidigt imorse för att dra mig iväg till centralen. Iskallt ute imorse och jag är fortfarande svin trött. Ska vara med farmor och farfar idag, s vi hörs när jag är hemma!


.GE.MIG.

GE GE GE MIG!
Jag vill ha alla dessa saker i kollaget. Är helt kär i skorna, måste bara hitta några billiga liknande. Är helt knäsvag för väskorna och tröjorna är bara för att det är stilrent. X♥
 

Halloween middagen!

Bilder från igår!
Hej hörni, god morgon! Jag ligger i sängen nu och tittar genom lite bilder från igår. Vi har hemma hos Lili först och åt middag sju tjejer och sedan började vi roa oss och dansa. Sen kom lite killar som sedan  drogs vidare hem till mig. Är väldigt trött idag eftersom att jag somnade halv 5,5 tror jag!

Favorit låten - We don't eat

 

17.52


God morgon

Hej hörni! Idag ska jag plugga, träna och vila. Ska på Halloween middag imorgon så jag måste hitta något att ha på mig så det kommer bli ett uppdrag för idag! Har nog bestämt mig för att börja blogga nu! Sen hur det blir, ja det får vi se...
 

RSS 2.0