Collage


++

 
Tumblr_m33svhjffh1qjmq46o1_500_largeTumblr_mbu5snj0lh1riao04o1_500_largeTumblr_lvhf5xqao81r2s5s5o1_1280_largeTumblr_mbsuf4jlsf1relwt9o1_r1_500_largeTumblr_lshsj6mssh1qcri28o1_1280_large

NEW YORK.

New York City!
När jag går ut gymnasiumet, då kommer jag bo där. Så är det bara!

Fråga!

Prada _ PrejudiceManier DramaVANISHED
Vart i Mexico ska du åka och kan du berätta lite om resan?

-Jag och Min familj ska till mexico. Vi faktiskt på julaftonsmorgon, sorligt nog blir det ingen jul. Men jag har börjat växa ifrån att fira julen, och skulle gärna vilja göra något annat en samma sak hela tiden. Vi ska till Mexicos utkant, riktning mot karibiska havet där vi ska vara i 2 hela veckor, I staden Cancun som ligger längst ut i östra (?) Mexico.
 
 
Jag längtar så himla mycket. Vill bara bort från Sverige. Är så trött på att det kalla vädret och regninga dagarna. Blir bara deprimerad! att få sola och bada i två veckor utan stress och skola kommer blir ett perfekt slut på ett speciellt år. jag börjar 2013 i Mexico och det känns så jävla bra!
 

RSS 2.0