Weekend

Sista gången jag säger att jag ska skärpa mig på bloggningen!
 
Fredags:
I fredags kväll så var jag hemma hos Linn med Emma och Linn. Vi tog det bara allmänt lugnt och tittade på film. Jag var hemma vid ungefär tolv och då gick jag och la mig. Det var en allmänt seg dag både i skolan och på kvällen.
 
Lördags:
I lördags på dagen var jag först bara hemma pluggade. Vi har prov och grejer så jag försökte studera så mycket som det gick. På kvällen började jag hemma hos Niki med lite tjejkompisar. Vi åkte ut till gåshaga för att det var en 95:a där som hade fest. Det var väldigt intressant och vi slutade upp hos en annan kille i Hersby. Jag var hemma vid halv tre. Kände mig lite galen med tanke på att jag har ute tid typ 1 halv 2.
 
Och idag så har jag pluggat och tränat en del. Ska typ titta på en film eller något nu och komma igång med bloggandet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0