Torsdag

Jag är verkligen ledsen över att jag är så katastrof dålig på att blogga. Jag har idag efter skolan träffat Rebecca. Helt sjukt med tanke på att vi inte har träffats sedan i höstas. Vi hade en del att prata om så vi var med varandra tills ungefär klockan var sex. Sen kom jag hem och åt inte den godaste maten. Har pluggat ett tag nu och ska se på en film eller något nu.
 
Imorgon ska jag vara med Linn och Emma. Jag måste verkligen köpa nya jeans, har lite panik. Känner att mina kläder är samma hela tiden. Jag har bara ett problem när det gäller jeans. Eller egentligen två. Snygga bakfickor och bootcut. JAG HATAR STUPRÖR. Inte riktigt min grej. Tycker att utsvängda jeans är så mycket snyggare!
 
några bilder på mig och Alice idag på musiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0