Live.Love.Laugh

Tumblr_mk6hu2oz0q1rql7wfo1_500_largeTumblr_me6n60zwem1reog9go1_500_large
Jag har varit i New york en gång under mig 16 åriga liv. Men jag har aldrig älskat en stad så mycket. Jag, som alla vet hatar Sverige. Passar inte in här och jag hatar vädret. New york är en plats som jag innan jag dör ska ha bott på. Down Town Manhattan eller något. Jag vet att det är dyrt, men jag ska bli rik.
 
Jag tror att jag har mitt liv planerat in i minsta detalj. Mina kompisar och jag eller jag Mika och Niki brukar ofta prata om våra väl planerade liv. Haha! Jag ska först gå ut grundskolan, gymnasiumet, åka till Kaliforninen ett år, sedan till Lund och sen till New York. I will see you there! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad härligt! Jag Ska dit för första gången i sommar och längtar mer än någonsin när jag läser det här !

2013-03-25 @ 08:38:58
URL: http://maliningrid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0