Motivation wall

 
Efter att ha sagt i snart 5 månaders tid och tränat fast ätit godis så nu har jag faktiskt fått panik. Det är nu 4 månader kvar till sommaren och imorgon, och nu säger jag inte bara det. Utan imorgon så jävlar! För jag är så trött på mina ben nu, så jag vill bara göra fettsugning. hahaha!
 
Nej men nu ska jag faktiskt sluta med godis för det är det enda jag behöver skärpa till mig på. Dricker aldrig läsk till middagen längre, mindre kolhydrater och jag tränar ofta! Jävla godis... ;)

Kommentarer
Postat av: EVELINA

Känner igen känslan och det är alltid bra med träningsmotivation så tack och lycka till med träningen! =) Men glöm inte att du är otroligt vacker redan nu som du är!

2013-02-25 @ 22:07:02
URL: http://evelinaknipstrom.com
Postat av: anna

Glöm bara inte att unna dig någon gång i bland så att du inte blir hård mot dig själv!;)Snygg header du har!

2013-02-26 @ 22:02:55
URL: http://annathorstensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0