Fjällen hey ho

God morgon allesammans!
Vaknade för ett par timmar sedan och har ätit frukost och börjat packa. Åker till landet idag och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det men jaja. Det är väll skönt att komma bort och bara ta det lugnt. Ska jobba i skidskolan så jag kommer väll ha fullt upp med det också. Min syster åkte precis, hon ska till Frankrike för att åka skidor med halva Lidingö! Är rätt så avis!
 
Ville också passa på att säga adjö till Nikzor som åker till Dubai och vi han inte säga byebye! Så till dig Niki ha det så otroligt, underbart roligt och sola snälla lite för mig! Love u!

Kommentarer
Postat av: Niki

<3 <3 <3 Ha det grymt i klövan, solar åt dig, loveee you

2013-02-23 @ 18:16:23
URL: http://nikimannheimer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0