Söndag den 24:e Juni

En halv taskig söndag när vädret är dåligt och man inte riktigt vet vad man ska göra, brukar jag sitta inne. Jag brukar vara trött och ibland eller oftast små deppig. Det är jag nästan varje söndag även fast det inte är något. Idag till skillnad från de andra söndagarna i mitt liv så har jag faktiskt inte haft en dålig känsla. Med gott samvete har jag suttit inne kollat på gossip girl i mängder och verkligen haft en mysig dag! :)
 
Här kommer några bekännelser:
♥ jag lyssnar nästan bara på lugn musik.
♥ Jag känner mig osäker om jag ska bort och inte känner någon.
♥ Jag är avensjuk på Javannah förhållandet.
♥Jag har verkligen världens bästa vänner och nu säger jag inte bara det. Utan jag har absolut de bästa vännerna man kan ha!
Ikväll kommer bilder från Turkiet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0