Stickat till shorts!

Jag kan själv inte förklara hur snyggt det är med stickat till shorts. Jag vet att det kanske inte är ''senaste'' trenden och att det inte är ''mode'' överhuvudtaget. Men jag tycker att det är en riktigt snygg stil. Om jag hade mer tjocktröjor i olika färger skulle ni se mig med det hela sommaren. Idag har jag på mig en vit stickad tröja från en lada här nere och ett par shorts från Zara. Med tillägg och färgklick ett orange slitet nagellack från Loreal. Har även bikni under om solen skulle komma fram. Det är aldrig fel att ha färgstarka acessoarer eller färgstarka tröjor till matta underdelar! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt!!

2012-07-21 @ 13:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0