Q/A

Hur gammal är du? Älskar din blogg!!!!
-Jag är 15 år gammal! Tack du :)
 
Gör du dina ''skyltar'' själv? och vart gör du dom då? Jätte fin blogg!
- Jag tar faktiskt mina skyltar från google. Vissa som är bara vanlig text har jag gjort själv och dom har jag gjort i --> http://polyvore.com/ Tack tack! :D
 
 
Hur mycket väger du? Tycker du att du har en bra kropp? :)
- Jag vet inte hur mycket jag väger faktiskt. Har ingen anledning att bry mig om det heller. Jag tycker inte om min kropp som jag vet att många andra gör. Men jag försöker träna och leva med den ;)
 
Vart ligger ditt landställe?
- Mitt landställe ligger nere i fiskebäckskil vid lyseskil ungefär! :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söker du på då alltså på googel. Jag kan inte hitta några fina skyltar, hehe. :)

2012-07-20 @ 19:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0