Q/A

Åkte du med någon person som du kände innan till konfan?
- Jag åkte dit ensam, men jag hade kompisar där. En av mina bästa killkompisar gick där och andra kompisar från Lidingö. Jag tipsar er om att åka själva för att om jag skulle åkt med ett gäng kompisar skulle jag bara varit med dom. Att komma dit själv var läskigt även fast jag visste att jag skulle ha kompisar där. Men jag hade så roligt och jag ångrar det inte! :)
vad söker du på då alltså på googel. Jag kan inte hitta några fina skyltar, hehe. :)
Jag söker på bilder på tillexempel: godnatt bloggen, godmorgon bloggen, nytt i garderoben osv. Jag har mina skyltar på min gamla blogg --> http://betweens.blogg.se/ Där har jag dom jag använder! Ta dom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0