Godis/Frukt

Har bestämt mig nu för att sluta med godis och chips! Ska äta frukt och grönsaker istället. Jag känner mig äcklig efter jag ätit godis och nu ska jag sluta göda mig själv! Måste börja känna mig fräsch till ett nytt skolår. Det kommer verkligen bli mycket plugg så jag måste känna mig frisk! Det är fräschare att äta blåbär, kiwi och melon än godis och lökiga chips än fredag! I min ålder eller i tonåren är det väldigt lätt att gå upp i vikt, vilket är väldigt jobbigt och att önödigt svårt att gå ner! Nej nu blir det frukt & grönt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör du dina ''skyltar'' själv? Och vart gör du dom då? Jättefin blogg! :)

2012-07-18 @ 22:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0